Produkty pro libitech occa 2021 (36)

Soudní - Soudní

Soudní - Soudní

Právo na kolkovné určuje pravomoc a reference soudního obvodu podle adresy dlužníka, připravuje registr pro zaplacení kolkovného, objednává a uznává výpisy z Federálního úřadu pro registraci státu, katastru a kartografie, generuje a podává žádost o zahájení mandátu / žaloby u soudu online, pomocí digitálního podpisu. Poté sleduje soudní spisy a přijímá statusy, které umisťuje na platformu a uchovává jejich historii, po čemž zařazuje dlužníka do modulu „exekuční řízení“ pro podání údajů u Federálního úřadu pro exekutory, Federálního úřadu pro daně a bank. Automatizované generování mandátu, formuláře pro platbu kolkovného: Podání mandátu u soudu online, pomocí digitálního podpisu Automatizované generování soudního rozhodnutí a rozhodnutí o odvolání: Automatické sledování statusu vydaného rozsudku Automatizace procesu obdržení soudního rozhodnutí a jeho zaslání dlužníkovi: Všechny typy dluhů Automatizovaný výpočet penále za prodlení: Automatizovaný výpočet dluhu Automatizovaný systém přípravy účetnictví: Zjednodušený operační proces Aplikace umělé inteligence a umělých neuronových sítí pro vykonávání: Úplná automatizace procesů
ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací - ISO 27001 Certifikát

ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací - ISO 27001 Certifikát

Informace, ať už mají jakoukoli formu nebo jakýkoli význam, by měly být vždy vhodně chráněny. Zatímco ztráta mnoha aktiv může být kompenzována, ztracené informace nemají žádnou peněžní hodnotu. Z tohoto důvodu se v dnešních měnících se a vyvíjejících se podmínkách stále více zvyšuje důležitost a potřeba ochrany informací. Informace mohou být používány a uchovávány v různých formách; v písemné podobě na elektronických médiích, verbálně, v paměti zaměstnanců a mnoha dalších způsobech. Bezpečnost informací chrání data před širokým spektrem nebezpečí a hrozeb, aby zajistila obchodní kontinuitu, minimalizovala obchodní ztráty a maximalizovala návratnost obchodních příležitostí a investic. Informace mohou existovat v mnoha formách. Mohou být napsány a vytištěny na papíře, uchovávány elektronicky, zasílány poštou nebo pomocí elektronických prostředků, prezentovány ve filmech nebo vyjádřeny verbálně během vzájemného rozhovoru.
Dezinfekční prostředek na povrchy bez oplachování - 5L

Dezinfekční prostředek na povrchy bez oplachování - 5L

Dezinfekční prostředek na povrchy, bez oplachování. Baktericidní, fungicidní, virucidní 5L. Splňuje normy EN 13697 a EN 14476. Nádoba: Krabice se 2 nádobami
PNO1-8-17R_CO2

PNO1-8-17R_CO2

LED displej pro vizualizaci úspor emisí CO2 díky stávající bioplynové stanici. Rozvržení fólie na sklech se provádí podle požadavků zákazníka. Aktuální hodnoty jsou plně automaticky získávány a zobrazovány prostřednictvím ModBus protokolu z řídicího počítače zařízení. Oblast použití: venkovní Výška písma: 175 mm max. vzdálenost pro čtení: cca 70-80 m LED barva: červená Ovládání: Ethernet / ModBus
Ethicon ECR45

Ethicon ECR45

ECR45 a ECR60 všechny kódy k dispozici.
EDI a Elektronické Fakturování

EDI a Elektronické Fakturování

Modul EDI byl navržen s cílem provádět import do modulu Správa objednávek zákazníků a/nebo oznámení o přijetí pocházející z EDI, a na druhé straně exportovat faktury z modulu EDI. Podporuje optimalizaci organizačních procesů, zvyšuje snížení nákladů a přispívá k úspěchu organizací, přičemž technologie EDI je k dispozici pro jejich podnikání. Hlavní výhody EDI: - Automatizuje toky informací a integruje kritické elektronické informace mezi systémy. - Umožňuje výměnu informací v reálném čase a prostřednictvím internetu s vašimi hlavními zákazníky nebo dodavateli a optimalizuje vaše obchodní toky. Podporuje procesy Outbound, InBound a Intra Group. - Objednávky, potvrzení objednávek, oznámení o přepravě, stav objednávky a faktury. - Zajištění úplné bezpečnosti a autenticity dat pro různé účastníky procesu (digitální podpis). Mezi dalšími.